27 Kasım 2013 Çarşamba

gazetelik

Gazetelik yapmaya karar verdiğimde vintage tarzında modern bişeyler vardı aklımda.Ve internetten bir araştırayım dedim.Tam kafamdaki gibi birşey çıktı karşıma.Kimin çalıştığını hatırlamıyorum şu an.Ama benim için çok iyi bir fikir oldu.Önce gelişigüzel şöyle bir boyadım.Sonra heryerini dekupaj kağıdı ile kapladım.Yine çok beğenerek seçtiğim başka dekupaj kağtlarını kesip eva(kırtasiyelerde bulabileceğiniz süngerimsi bir malzeme)ile boyutlandırıp dantel,kırnap ipi,doğal rafya gibi materyallerle süsleyip yapıştırdım.Köşelere antiquin eskitme uyguladım ve sonuç beni çok memnun etti.Ve gazeteliğimin son hali;



2 yorum:

  1. E bu da çok güzel olmuş, ellerine sağlık. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol şekerim.Bunu ben de çok severek yaptım.Çok da beğendim bitince.Şimdi pano yapıcam.tuvalleri alıp sana gelebilirim.:))

      Sil