22 Eylül 2013 Pazar

Tepsi

Mum eskitme tekniğiyle yapılmış bir tepsi.Daha önce paylaştığım peçetelikte mum eskitmeden bahsetmiştim.Tepside boyama ve eskitme işlemi bittikten sonra üzerine peçeteyi uyguladım.2 kat vernik kuruduktan sonra kırnap iplerini örerek kenarlarına yapıştırdım.Ve işte oldu.(Tepsinin aynısını ahşap malzemeler satan bir dükkanın vitrininde görüp çok beğenmiştim.Girip aynı malzemeleri aldım.Benim ki gördüğüm tepsiden daha güzel oldu. :) ) Siz de deneyebilirsiniz.Belki de sizin yaptığınız daha da güzel olur...

2 yorum:

  1. çok beğendiğim tepsinin izini sürdüm ve bloğunu buldum nihayet :)

    gerçekten çok güzel,sade,eski,çok şık...tam benlik.

    neden 10 marifette blog adresini vermedin?

    YanıtlaSil
  2. çünküüü blog adresine bağlantı yapmayı bilmiyorum 10 marifete eklediğimde.
    öğrendim artık galiba bir daha ki objede denerim.:))

    YanıtlaSil