22 Eylül 2013 Pazar

Merhaba

Merhaba,

İşte artık benim de bir bloğum var. Blog nasıl yönetilir, ben bu işin altından kalkabilirmiyim hep birlikte yaşayarak öğreneceğiz.:)

32 yaşında 2 kız çocuğu annesiyim.Kızlarımın yaşları küçük olduğu için çalışamıyorum.Ama tabi boş da duramıyorum.Hem oyalanmak hem biraz kafa dağıtmak ve evime dekoratif  yeni birşeyler üretmek için boyuyorum.Ne mi?Ahşap,cam,polyester.Hep başkalarının bloglarını takip ettim.Dedim ki ben de yaptıklarımı paylaşayım.Belki de birilerinin işine yarar.Ve benim içinde değişik bir meşguliyet olur.

Umarım güzel olur....

4 yorum:

  1. ilk hayırlı olsun mesajını ben atayım o zaman.

    ben de yeniyim bu işlerde. ekim 2012 de açtığım bloga bir iki post yazıp terketmiştim.

    bu temmuzda, iyice zıvanadan çıkan hayatımın dertlerinden bir nebze sıyrılabilmek ve kafamı başka yönlere çevirebilmek için başladım yazmaya.gerçekten de ilaç gibi geldi. :)

    dilerim sen de kızçelerini büyütürken hem öğrenir hem de öğretirsin,bu işe gönül verenlere...

    eminim daha bir çok çalışman vardır. ilgiyle izlemedeyim.

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çooook teşekkür ederim. büyük kızım okula başladığ için 2-3 haftadır ilgilenemedim bende.o okula,bende öğrenci annesi olmaya adaptasyon sürecindeyiz:) şimdiye kadar yaptıklarım var ve şimdide kursa başladım yapacaklarım var.bundan sonra daha çok vakit ayıracağım inşallah...tekrar teşekkürler...

      sevgiler...

      Sil
  2. ha bu arada,Allah aşkına şu yazı boyutunu büyült biraz, yazıları okuycam diye canım çıktı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blog ayarlarını çözücem inşallah.hemen deniyorum :))

      Sil